CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 13, 2009

Jakarta, Indonesia

Aku ke Jakarta masa tu tgh tension, stress gile2..Officemate aku ajak & dia uruskan semua..dia kata dia ada appoitment kat Mustika ratu Jakarta..Manakala 3 officemate lelaki pun nak pergi sekali, main golf katanye..aku pun kata oklah..Kat Jakarta ada Hard Rock..that time live band dia xbest, so dinner je kat sana.

Kat Jakarta kita org ada supir..ckp je nak gi mana..dia bwk..jalan kat sana huru hara.xikut peraturan langsung, gile jam..if xterror jgnlah nk pandai2 drive sendiri.ada satu hari tu ada budak nak jual brg, masa tu jam..aku tanye brp?then aku kata xnk..bdk tu boleh kejar aku sampai ke hotel..gile babi betul..tp aku beli jugaklah brg tu..

Masa nak blk Msia, on d way nk ke airport Jakarta, ada accident. just imagine aku dgn offmate aku stuck kat jam..dah risau dah ni takut terlepas flight..3 org lagi dah sampai airport..dorang dpt pujuk pilot suruh tunggu kita org..tp kita org still xgerak..last2 balik esokkn harinye..Jakarta mmg teruk..so member aku uruskan & xperlu pun bayar utk flight esoknye..so kitaorg pun lepak kat service apartment kat Jakarta..Anyhow aku ucapkan tq kat member aku tu coz uruskan semuanye..maklumlah masa tu tgh tension..gambar pun xde, tah mana aku letak..xpelah nnt aku gi Jakarta balik aku ambil gambar..

0 flash(es):